دانلود رمان حصار تنهایی من از پریبانو با فرمت apk epub pdf


D
نوشته شده توسط : سولماز

 رمان حصار تنهایی من

hesare-tanhaiee-man

نام رمان : حصار تنهایی من

نویسنده : پریبانو

فرمت های کتاب : Apk | ePub | PDF

تعداد صفحات :(A4) 1100

خلاصه : پوزخندي زد و گفت: اولين قانوني که بايد ياد بگيري اينه که هر کي پاشو گذاشت تو اين خونه ...ديگه اجاره رفتن نداره... تازه اومدي بدنت گرمه نمي دوني چي داري مي گي... اين خونه فاقد هر گونه سيم تلفنه.يعني هيچ راهي نيست که بتونم زنگ بزنم؟ ...از در اومدم بيرون، سفره تو هال پهن کرده بودن و داشتن نهار مي خوردن. به جز منوچهر و زبيده که تو اشپزخونه نشسته بودن. نگار روبه روي من بود، تا چشمش افتاد به من گفت: تو با اجازه کي دست به لباساي من زدي؟مهناز: با اجازه ی من... حرفي داري به من بزن!گفتم: معذرت ميخوام الان درش ميارم.

 





:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: